Knižní přírůstky | červenec

"Občas si člověk přečte nějakou knížku a pocítí až fanatickou potřebu přesvědčit úplně každého, aby si jí přečetl také, protože se mu zdá, že je to jediný způsob, jak náš roztříštěný svět uvést zase do pořádku. A pak jsou knihy jako Císařský neduh, o kterém lidem vykládat nemůžete, knihy tak
jedinečné, tak zvláštní a vaše, že když o své lásce k nim promluvíte, máte dojem, že je zrazujete."
(John Green)
My si knihy nenutíme, my se inspirujeme. Během července jsem se nechala inspirovat hodně, ale i přesto jsem se dokázala ovládnout a převážná část nových objevů skončila pouze na seznamu wishlist. Moc dobře vím, že tímto krokem stále ještě nemají vyhráno a jisté místo v mé knihovně. Na wishlistu totiž nejsou první ani poslední...

Začnu tím, z čeho mám největší radost! Konečně mám celou sérii od J. A. Olsena (samozřejmě nepočítám-li další díl, který vyjde v říjnu a já se nemůžu dočkat)! Po přečtení Ženy v kleciZabijáků a Vzkazu v láhvi (recenzi čekejte opravdu brzy, protože světe div se už je hotová) jsem si musela sehnat zbylé díly, protože tohle čtení je boží! Složka 64, Marco a Nesmírný přijdou na řadu ještě tento měsíc (doufám).
Co by to byl za měsíc bez recenzáků. Omega byla tak hodná a zaslala mi výtisk Blackoutu, který ještě oficiálně nevyšel a nikdo kromě knižních blogerů se tak k němu zatím nedostane. A já ho mám! A jelikož tématika této knihy tvoří polovinu mého studijního oboru, tak jsem si to náramně užila. (Informace pro ty, které zajímá, kdy bude kniha k dostání: bude to v říjnu.) 
A protože bych to nebyla já, abych si nepřečetla žhavé bestsellery, rozhodla jsem se pro knihy Do vody (od autorky Dívky ve vlaku) a Osm (od české autorky Bábovek). Přečetla jsem si několik recenzí a hodnocení a opět je to stejné jako u předchozích děl. Jsem zvědavá!
Co si o mém výběru myslíte? Přečetli jste nějakou z těchto knih (vím, že někteří už ano - ti, kteří mě sledují pravidelně a já je)?

Anita

Další oblíbené články

10 komentářů

  1. Moc pěkné kousky a že jich je hezká kupa :) Osm mě také láká, od autorky jsem zatím nic nečetla :) A na BlackOut se právě chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jak Blackout zhodnotíš. :)

      Vymazat
  2. Super hromádka, krom Olsena mám doma všechny :-) Do vody a Osm jsou v pořadí, za chvíli se chystám na Blackout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že máme většina stejné plány. :)

      Vymazat
  3. Já věděla, že s těma dvěma budu za červenec nejhorší :-D
    Máš pěknou hromádku. Nečetla jsem žádnou z nich. Ale trochu uvažuji o Osm (a Bábovky jsem nečetla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ber to z té druhé dobré stránky, alespoň budeš mít čas si ty dvě knihy v klidu přečíst. Nebo spíš nebudeš muset vybírat mezi skvělými kousky, kterému dáš přednost, a který necháš až na později. :D To mě čeká a nevím, co s tím. :)

      Vymazat
  4. Olsena ti strašně závidím. Já jsem takový srab, že jsem neriskla, ani jednu knihu od něho a přitom je prý skvělý!! Já teto měsíc získala 15 knih a docela se sama divím :D Ani se mi do toho shrnutí nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, 15 kousků, to už je fakt něco. To mám málokdy i za dva měsíce dohromady. :D Už bych to opravdu nestíhala číst. Olsena určitě vyzkoušej, samozřejmě je nejlepší začít hned prvním dílem a nevybírat si podle příběhů. Já jsem se také bála a nakonec mám dalšího oblíbeného autora. Vím, že Keplera máš ráda, takže Olsena mohu s klidem doporučit. :)
      Koho se aktuálně bojím je Nesbo, toho teda nevím, jestli si někdy přečtu.

      Vymazat
  5. Jussi Adler-Olsena miluju, je to jeden z mých nejoblíbenějších severských autorů. Jak jsem nikdy nepřišla na chuť Nesbovi či Larssonovi, tak tohle je můj miláček. Ale u Marca jsem se nějak zasekla na začátku a nemůžu se přes to dokopat... Ale Složka 64 je úžasná! :)

    Mafalda blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si po třetím dílu dala pauzu a pustila jsem se na Do vody a teď už mám rozečteno i Osm. Pak se ale vrátím zpět k Olsenovi, už se těším na další parádní zápletku. :)

      Vymazat

Jsem ráda, že jste si udělali čas na komentář. Děkuji.