Lahodně s Ellou: džusy a smoothies pro každý den | Ella Woodward | Recenze

- 5:30:00

Každý z nás má svůj pravidelný ranní rituál. Někdo se hned po probuzení usměje, vstane pravou nohou, opláchne si oči, zacvičí si pozdrav slunci nebo si zaběhá i půlmaraton, pak se osprchuje a přichází čas na snídani, kterou si řádně vychutná. No, a pak jsou tu ti další ranní ptáčátka, která vyletí z postele až po té, co jim dá budík minimálně sedmkrát jasně najevo, že už je opravdu čas a naskakující doba zpoždění je horší a horší... Ať už patříte mezi tu a nebo tu skupinu nebo i nějakou jinou, určitě znáte frázi "snídaně je nejdůležitější jídlo dne".
Osobně mám problém do sebe hned ráno něco dostat, proto se patlám s různými ovesnými kašemi, smoothies a snažím se, aby to nejen vypadalo dobře, ale aby to bylo poživatelné. Nooo, občas raději zatnu zuby a sním i to, při čem se mi kroutí prsty u nohou. Nebudete věřit, jak jsem byla šťastná, když se mi do ruky dostalo toto parádní kapesní vydání receptů na něco, co si můžu dopřávat jako snídani, ale i jako lahůdku, která mi zlepší den kdykoli budu chtít.

Lahodně s Ellou: Džusy a smoothies pro každý den obsahují třicet receptů na zpříjemnění a zpestření jídelníčku. Recepty jsou velice jednoduché na přípravu a nejsou ani náročné na suroviny (a to je co říct, protože vždy zásadně nemám nebo dokonce neznám polovinu produktů ze seznamu).
Jak říká sama Ella "v této knize naleznete vše, počínaje lahodným čokoládovo-oříškovým mlékem, přes chutnou kaši z manga a jahod, až po spoustu zelených kombinací a čerstvých ovocných džusů, které vám dodají potřebné živiny a energii".

Knížečka je rozdělena do částí smoothie a džusy, má přehledný obsah a rejstřík, takže rychle najdete, co zrovna potřebujete. Další plus je prostor pro poznámky, kam si můžete napsat další recept, který vás napadne např. kombinací dvou původních nebo jen změnou ovoce. A co nejvíc těší mě je záložka, která mi to hledání usnadní ještě víc. Nechybí ani fotografie, u kterých slintáte aniž byste hned tušili, co vlastně na obrázku je. A popis technologické přípravy je srozumitelný, stejně jako seznam potřebných suroviny, který je uveden vždy pro jednu porci.
Tak co si dáme zítra?

Anita

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Omega. A pokud jste se rozhodli, že si knihu pořídíte můžete to udělat zde.

Další oblíbené články

0 komentářů

Jsem ráda, že jste si udělali čas na komentář. Děkuji.