Šťastně až do smrti | Anna Ekberg | Soutěž

- 8:53:00

Šťastně až do smrti je druhé dílo dánské dvojice autorů Anderse Ronnow Klarlunda a Jacoba Weinreicha. Pokud jste od nich již četli knihu Ztracená a zaujala vás, bude se vám tato novinka rozhodně líbit. Vítězem knihy Šťastně až do smrti se může stát čtenář s doručovací adresou v České republice. A pozor! Šťastlivce vyberu rovnou dva. 

Jakým způsobem lze knihu vyhrát?

Chce-li čtenář knihu vyhrát, musí se zúčastnit vyplnění soutěžního formuláře. Výsledky mi pomohou udělat si přehled o spokojenosti s mými recenzemi a donutí mě k jejich zlepšení. Děkuji za čas věnovaný soutěži, upřímnost při vyplňování a čtení této stránky. Pokud se někdo dočetl až sem, nepřeskakoval, nevynechával a nepodváděl, nechť mi po vyplnění formuláře nezapomene sem do komentářů uvést svůj e-mail, na který bych ho v případě výhry kontaktovala. 
Soutěž bude ukončena po Velikonočním pondělí.

Soutěž vznikla na základě sponzorství s nakladatelstvím Metafora. Tímto moc děkuji paní Heleně, za její štědrost a milou komunikaci. 


Psát knižní recenze je velmi zajímavý koníček, ovšem ještě více zajímavější koníček je ty recenze číst. 

Je jich všude neskutečné množství a přeci se stane, že na nějakou knihu žádnou recenzi nenajdete. Nikdy by mě nenapadlo, že já sama jich vydám takový bohatý počet a hlavně, že se najdou čtenáři, kteří nad nimi budou trávit svůj volný čas. Dobrovolně. Všem těmto čtenářům bych proto chtěla strašně moc poděkovat, protože mám obrovskou radost z toho, že se sem neustále vracejí. Nadšená jsem ze všech milých a povzbuzujících komentářů, protože vůbec netuším, kam na ty lichotky a pochvaly pořád chodí. Děkuji a děkuji!

Anita

Další oblíbené články

3 komentářů

  1. Děkuji za soutěž :-) A máš krásnou fotku, nemohu se na ni vynadívat. Rozhodně se účastním a budu si držet palce :D
    email: zrzavy.Macicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, úvodní foto je vážně moc pěkné.
    TheMellory@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotka, taky se mi moc líbí :-) Jinak přeji všem soutěžícím hodně štěstí, já jsem zhruba v polovině a myslím si, že se mají na co těšit :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že jste si udělali čas na komentář. Děkuji.