Diář Doller | Recenze

- 7:00:00

Překvapenííí. Jestli jste to ještě nepostřehli, musím vás upozornit, že se blíží další rok. Bude tady co nevidět. A tak by bylo dobré se na něho pořádně připravit a přichystat si správnou "plánovací" výbavu. Ano, myslím tím diář...
 [zdroj obrázku: https://www.startovac.cz/projekty/doller/]

Jestli čekáte další nudný článek o tom, jak je parádní mít vše někde poznamenané, psát si to-do listy, používat stolní a nástěnné kalendáře, psát si vše i na ledničku mezi nákupní seznam, někde jsem viděla i lístečky polepené různě po bytě, to už mi přijde hodně ujeté, a do toho mít hlavně pořádný diář nejlépe ten nejdražší, protože bude určitě top, tak jste tu špatně. Sice budu psát (píšu) o diáři, ale pouze o jednom konkrétním, který mi už tři měsíce dělá společnost a připomíná mi vše, co zaneprázdněný mozek vypustí nebo na co si vzpomene až když je pozdě. Určitě to znáte moc dobře, kdo ne, tomu gratuluji! 


Dále by nebylo od věci vás upozornit na to, že tento článek je pouze recenze a můj vlastní pohled na diář Doller, nejedná se o reklamu.

Pokud jste Doller neměli v ruce nebo neviděli nějaké video či fotky bude vás určitě zajímat, jak je uspořádaný uvnitř. Vzhled obálky je také podstatným faktorem při výběru diáře, kdo by chtěl nějaký ošklivý, že jo, ale to nejdůležitější je beztak uvnitř. S tím určitě souhlasíte. Když přeskočím pár úvodních listů, kam si můžete zapsat čí diář je, nějaké poznámky a výhledy do budoucna, čekají na vás přehledně oddělené jednotlivé měsíce. A zde ještě jedna menší vsuvka, Doller není datovaný. Má to své výhody, můžete s ním začít kdykoli a ne zrovna určitý měsíc v určitém roce, můžete nějaké měsíce dokonce přeskakovat a nebo ho používat v jiné zemi, kde ho chcete mít nadepsaný česky, ale slavíte jiné svátky a podobně. Což je zároveň i nevýhoda, jelikož si svátky musíte dopsat a nebo pamatovat, ale kdo by si je pamatoval, od toho ten diář přeci je, ne? 
 [zdroj obrázku: https://www.startovac.cz/projekty/doller/]

Poté, co si vyberete měsíc, kterému se zrovna budete věnovat. Máte možnost si své úkoly, výlety, akce a důležité věci zapsat do týdenního plánovače. A já zde moc děkuji grafikovi za to, že si uvědomil, kde bude přehyb. Bohužel jsem viděla diáře, kde toto sice bylo taky, ale např. do středy nebo do čtvrtka se psát nedalo vůbec, jelikož ten den zrovna vyšel do toho "přehybu". Takže další plus. A jak vypadá to nejdůležitější? Nejdůležitější považuji přehled celého týdne, který je zde skvěle přizpůsoben dvěma listům a nemusím se tak nikam přehrabovat. 
 [zdroj obrázku: https://www.startovac.cz/projekty/doller/]

Možná si říkáte, že vám chybí větší prostor pro jednotlivé dny. Ale, stačí si sem poznamenat jen zkratky a více se můžete rozepsat do poznámek, pro které je v diáři místa víc než dost. A sice několik linkovaných či prázdných stránek nebo pro každý měsíc máte přichystaný seznam pozitiv, negativ, výhod a "průserů" (samozřejmě v diáři jako nevýhod).

Doller má úplně vzadu zavedenou kapsičku, do které se toho vejde opravdu spousta. Já jsem si tam nacpala různé samolepky, kartičky, vizitky a hlavně tam dávám takové ty papíry, které je nutné mít pořád u sebe, ale člověk neví kam s nimi. A to vše v obyčejných černých deskách bez zbytečných obrázků a nápisů je "zavíratelné" na gumičku, takže mi z toho nic nevypadne. Jupííí.
 [zdroj obrázku: https://www.startovac.cz/projekty/doller/]

A důvod, proč mám Doller i já? Chtěla jsem s ním začít už v září a nečekat na leden a hlavně, tenhle diář je "prázdný", tudíž si nemusím čmárat na ruce nebo koukat do země, když se nudím na přednášce. Jen jedna věc mi u něho vadí, je poměrně dost těžký a zabírá v kabelce místo jako větší knížka. 

Jaký diář máte vy a podle jakých kritérií jste si ho vybrali? 

Anita

Fotografie jsou vypůjčené ze stránky startovac.cz, jelikož nechci zveřejňovat mé vlastní poznámky a informace v diáři, text je psán mnou.

Další oblíbené články

2 komentářů

  1. O tomto diáři jsem přemýšlela. Nakonec jsem ale zůstala u svého ročního mini (no, prostě obyčejného) diáře, kam si píšu jen nezbytnosti a všechno ostatní nosím v hlavně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle praktiku jsem dřív taky využívala, ale moje hlava je jako cedník, takže ne vždy se mi podařilo na všechno rozpomenout. :D Tohle Ti závidím, je hrozné být otrokem poznámek a diářů. :)

      Vymazat

Jsem ráda, že jste si udělali čas na komentář. Děkuji.